شباب القلج
مرحبا بك زائرا أو عضو بالمنتدى
قم بالتسجيل او الدخول اذا كان لديك حساب لدينا
لتتمتع بجميع الصلاحيات
شباب القلج
مرحبا بك زائرا أو عضو بالمنتدى
قم بالتسجيل او الدخول اذا كان لديك حساب لدينا
لتتمتع بجميع الصلاحيات
شباب القلج
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شباب القلج للاخبار والحوارات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخوليلا كورة

فكرة فى راسى كنت اريد الاحتفاظ بها

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احمدشقرة

احمدشقرة

فكرة فى راسى كنت اريد الاحتفاظ بها Empty
مُساهمةموضوع: فكرة فى راسى كنت اريد الاحتفاظ بها   فكرة فى راسى كنت اريد الاحتفاظ بها Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 23, 2009 5:51 pm

<table style="BORDER-COLLAPSE: collapse" cellPadding=0 width="100%" border=0><tr><td style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: verdana,helvetica" height=30> ولكن من حقى ان اطرحها ظهرت فى الاسواق اقلام ولاعات وكاميرات غاية فى الدقة لماذا الاحزاب لاتشترى هذة الاشياء وتبثها فى اللجان لتصوير تسويد الحزب الوطنى على البطاقات وتصور التزوير كل حزب يشترى هذة الكميرات لتكون شاهد بالصوت والصورة انا قلت وكتبت ويظهر الحزب والحكومة خدت بالها</TD></TR></TABLE>
وائل جاد
عضو بلاتينى
عضو بلاتينى
وائل جاد

مُساهمةموضوع: رد: فكرة فى راسى كنت اريد الاحتفاظ بها   فكرة فى راسى كنت اريد الاحتفاظ بها Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 23, 2009 11:19 pm

بس يابو شقرة لو كل واحد طلع من بيته وراح ادي صوته بالفعل لم يحدث تزوير وجرب كدة لو لجنة واحد بس هتعرف التزوير بيجي منين منك ومنى ومنى غيرك عندك فكر مترسخ ان صوتك مش مهم ولما تتدخل اللجنة محدش هيمسك القلم ويعلم لك
وياريت تحث البلد على الخروج للانتخابات وستعرف النتيجة بالفعل ياراجل القلج فيها اكثر من 30 الف صوت تلاقي خارج منها 5 الاف دي فضيحة والله للبلد وعمى الاستاذ احمد ابوجاد نزل تصور البلد كلها يخرج منها خمس الاف من 22 الف صوت وقتها ليه الدنيا جرى فيها ايه اخرج وقول لا محدش هيمسك ايدك ويغير كلمتك وجرب بنفسك وهتعرف الفرق
والمعلومة دي منى بخبرة الانتخابات الماضية بأكملها بس الناس تخرج
محمد سعيد فتوح سلطان

محمد سعيد فتوح سلطان

مُساهمةموضوع: رد: فكرة فى راسى كنت اريد الاحتفاظ بها   فكرة فى راسى كنت اريد الاحتفاظ بها Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 24, 2009 6:39 pm

والله يابو شقرة لو جابو وراء كل واحد واحد يرقبوا برضوا اللى هما عيزينو هيحصل لان دى ثقافة امة عربية يعنى البية اللى بيعلن نتيجة الانتخابات ويقول نجح بنسبة 99% يعنى الناس والمجتمع والغرب والشرق مش عرفيين ان دى كذب والله عرفيين بس دى ثقافة امة عربية ثقافة عقيمة ومجتمع عقيم وعلى فكرة انا اول مرة اشوفك متفائل يارب دائما

فكرة فى راسى كنت اريد الاحتفاظ بها
صفحة 1 من اصل 1