شباب القلج
مرحبا بك زائرا أو عضو بالمنتدى
قم بالتسجيل او الدخول اذا كان لديك حساب لدينا
لتتمتع بجميع الصلاحيات
شباب القلج
مرحبا بك زائرا أو عضو بالمنتدى
قم بالتسجيل او الدخول اذا كان لديك حساب لدينا
لتتمتع بجميع الصلاحيات
شباب القلج
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شباب القلج للاخبار والحوارات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخوليلا كورة

هام جدا ومهم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احمدشقرة

احمدشقرة

هام جدا ومهم Empty
مُساهمةموضوع: هام جدا ومهم   هام جدا ومهم Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 14, 2009 5:18 pm

اعتبر سياسيون وبرلمانيون وأساتذة قانون دستورى، أن إعلان الدكتور محمد البرادعى المدير السابق للوكالة الدولية للطاقة النووية، استعداده للتحرك السلمى مع الشعب لتغيير الدستور، هو الوسيلة الأمثل للمشاركة فى المرحلة المقبلة، قائلين "المسألة كلها نظرية رومانسية صنعناها بأنفسنا ونحن نعلم أن التوريث هو الذى سيتم فى النهاية وأن كل شىء جاهز ومعد لتسييره".
وائل جاد
عضو بلاتينى
عضو بلاتينى
وائل جاد

هام جدا ومهم Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا ومهم   هام جدا ومهم Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 14, 2009 5:46 pm

موضوع التوريث من عدمه ده كلام الناس السلبيين في المجتمع اى له دور ايجابي يقدر يعمل كل شىء حتى لو جه التوريث يبقي بارادتنا مش بارادة الغير
محمد سعيد فتوح سلطان

محمد سعيد فتوح سلطان

هام جدا ومهم Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا ومهم   هام جدا ومهم Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 14, 2009 6:07 pm

غير معقول طبعا ياعم وائل ان التوريث يبقي بارادتنا مش بارادة الغير الناس كلها خلاص مش مستحمله العائلة المباركية دية خلاص عايزين حد تانى احنا مش فى مملكة على فكرة الدكتور محمد البرادعى رجل محترام جدا ومناسب جدا هو الوحيد فى الوقت الحالى اللى يصلح انا مش عاوز عمرو موسى لان عمرو موسى مش هيترشح وهسيبها لجمال بس فى النهاية نقول ان جمال مبارك رئيس الجمهورية القادم رغم انف الجميع بغش وتزوير وبتدليس بالعزب الوطنى الديكاتورى بكل شى قبيح ( وعلى فكرة انا قاصد العزب )

يارب البرادعى
وائل جاد
عضو بلاتينى
عضو بلاتينى
وائل جاد

هام جدا ومهم Empty
مُساهمةموضوع: رد: هام جدا ومهم   هام جدا ومهم Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 14, 2009 6:23 pm

انت مش فاهم قصدي يعني لو شاركنا وطلعنا الناس لو طلعت وكل واحد خاف على صوته ليروح هدر يبقي ان شاء الله كله في ايد الشعب وعلى فكرة انا بردة مع العزب الوطنى اقصد الحزب طبعا الا لو فيه حزب حقيقي له اهداف كويسة تقطنع بها

هام جدا ومهم
صفحة 1 من اصل 1