شباب القلج
مرحبا بك زائرا أو عضو بالمنتدى
قم بالتسجيل او الدخول اذا كان لديك حساب لدينا
لتتمتع بجميع الصلاحيات


منتدى شباب القلج للاخبار والحوارات
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخوليلا كورة





شاطر | 
 

 حدث فريد من نوعه

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمد البقلى

avatar

عدد الرسائل : 14
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 19/05/2008

مُساهمةموضوع: حدث فريد من نوعه   السبت ديسمبر 27, 2008 1:50 am

فى واقعة هى الاكبر فى التاريخ التكنولوجى فى القلج والمنطقة تم تدشين اول شبكة لاسلكية فى القلج وهى تغطى كامل القلج والمنشية والجبل والخانكة والمرج الجديدة ومدينة السلام وضواحيها ونبارك للشبكة دى على تواجدها فى القلج اللى دايما رائدة فى كل شىء واسمها تواصل يارب تكون اسم على مسمى وتوصل الناس ببعضها واللى عايز يدخل على النت بيشترك وياخد اسم ورقم سرى ويعيش على النت واى حد معاه لاب توب ممكن يعمل سيرش على الشبكات هايلاقى تواصل ورقم التليفون
ومبروك علينا شبكتنا
محمد البقلى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Pop Her
عضو فضى
عضو فضى
avatar

عدد الرسائل : 150
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 17/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: حدث فريد من نوعه   السبت ديسمبر 27, 2008 7:31 am

بس انا مش شايف انه حدث فريد من نوعه ولا حاجه
الحكايه كلها ان النت الوايرليس جديد على القلج بس مش اكتر
ممكن يكون بالنسبالهم ثوره تكنولوجيه
بس عادى يعنى انا مش بقول كده بهبط من الروح المعنويه لصاحب الشبكه بالعكس انا بحييه على المشروع ده وربنا يباركله فيه

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mohamedgamalzereik
عضو بلاتينى
عضو بلاتينى
avatar

عدد الرسائل : 1090
العمر : 29
الموقع : http://elkalag.mam9.com
تاريخ التسجيل : 24/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: حدث فريد من نوعه   الأحد ديسمبر 28, 2008 12:20 am

بس دى حاجة جديدة جدا فى القلج يابوب وفى اماكن كتير جدا من اول الخانكة وبمكن بعدها كمان بحد مدينة السلام وبعدها بردة مفيش حاجة ركب زى دى يعنى حدث فريد من نوعة انى محدش عملة ولة عرف يعملة واول شبكة تتعمل فى اماكن كتير جدا قريبة مننا حدث فريد من نوعة اكيددددددددددددددد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://zereik.mylivepage.com
Pop Her
عضو فضى
عضو فضى
avatar

عدد الرسائل : 150
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 17/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: حدث فريد من نوعه   الأحد ديسمبر 28, 2008 7:26 pm

بس بردو مش حدث فريد من نوعه ولا حاجه
المسأله مش انه محدش عرف يعمل نت وايرليس
انا اعرف ناس فى القلج كانت ناويه تعمل نت وايرليس وبمسافات اكبر من دى بكتير وعندهم باع فى مجال النت
بس استاذ حسام سبق
وعلى رأى المثل اللى سبق أكل النبق



_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mohamedgamalzereik
عضو بلاتينى
عضو بلاتينى
avatar

عدد الرسائل : 1090
العمر : 29
الموقع : http://elkalag.mam9.com
تاريخ التسجيل : 24/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: حدث فريد من نوعه   الإثنين ديسمبر 29, 2008 1:31 am

كانت ناوية تعمل بس محدش عرف يعملة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://zereik.mylivepage.com
Pop Her
عضو فضى
عضو فضى
avatar

عدد الرسائل : 150
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 17/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: حدث فريد من نوعه   الإثنين ديسمبر 29, 2008 3:32 am

يا بنى المسأله مش زى ما انت فاهم
الموضوع أبسط من كده بكتير
مش بالصعوبه اللى انت متخيلها
يمكن كلمه وايرليس كبيره عليك شويه

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mohamedgamalzereik
عضو بلاتينى
عضو بلاتينى
avatar

عدد الرسائل : 1090
العمر : 29
الموقع : http://elkalag.mam9.com
تاريخ التسجيل : 24/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: حدث فريد من نوعه   الإثنين ديسمبر 29, 2008 1:18 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ضحكتنى يالة دمك خفيف يالة الحاجات دى انتة الى لسة تعرفها من كام يوم يالة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://zereik.mylivepage.com
Pop Her
عضو فضى
عضو فضى
avatar

عدد الرسائل : 150
العمر : 29
تاريخ التسجيل : 17/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: حدث فريد من نوعه   الإثنين ديسمبر 29, 2008 4:40 pm

mohamedgamalzereik كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ضحكتنى يالة دمك خفيف يالة الحاجات دى انتة الى لسة تعرفها من كام يوم يالة


ههههههههههههههه Very Happy
محمد يا جمال هو انت مبتتعلمش ابدا
بتغلط تانى بس العيب مش عليك العيب فى ...........بلاش اقول
والله يا بنى انا بشفق عليك
انت عارف رأيى فيك ايه من وجهه نظرى
ولا بلاش اقول لتزعل
أصل انت عقلك صغير حبتين
وأنا مبرضاش اضغط عليك
مش بقولك أنا بشفق عليك
تشاو يا ابو جمال


_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حسام شاهين
Admin
avatar

عدد الرسائل : 167
العمر : 37
تاريخ التسجيل : 17/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: حدث فريد من نوعه   الإثنين ديسمبر 29, 2008 7:42 pm

عادى يا جماعة اى حد ممكن يعمل الشبكة دى لو متخصص فيها بس المهم انه يكون فاهم وليهزباين يقدر يقدملهم خدمة كويسة وبعدين الموضوع جميل ليه بتبوظوه الف مبروك للمشتركين اللى لاول مرة يدخل النت بيتهم وهم دول هدف الشبكة الجديدة وعلى العموم كله فايدة لبلدنا مش مهم مين عملها المهم انها اتعملت وانا مكنتش عايز حد يعرف ان انا اللى عملتها بس عادى وفى ملحوظة عايز اقولها انا بفكر انى اعملها من سنين والحمد لله ربنا وفقنا فى 2008 وكان ممكن حديسبقى بس محصلش وعلى فكرة كنت هاوصل منه
حسام شاهين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mohamedgamalzereik
عضو بلاتينى
عضو بلاتينى
avatar

عدد الرسائل : 1090
العمر : 29
الموقع : http://elkalag.mam9.com
تاريخ التسجيل : 24/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: حدث فريد من نوعه   الثلاثاء ديسمبر 30, 2008 8:56 pm

ربنا يبارلك ياحسام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://zereik.mylivepage.com
بليغ

avatar

عدد الرسائل : 76
العمر : 42
الموقع : www.arabvet.com
تاريخ التسجيل : 29/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: حدث فريد من نوعه   الثلاثاء يناير 06, 2009 9:08 pm

بسم الله
ممكن شرح كيفية الاشتراك والاسعار
حد من الاعضاء يلقى الضوء على الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mohamedgamalzereik
عضو بلاتينى
عضو بلاتينى
avatar

عدد الرسائل : 1090
العمر : 29
الموقع : http://elkalag.mam9.com
تاريخ التسجيل : 24/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: حدث فريد من نوعه   الأربعاء يناير 07, 2009 12:23 am

الى يقدر يفيدك انك تتكلم معاة حسام شاهين بس تقدر تكلمة ويقولك على الى فيها دة رقمة 0101258332
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://zereik.mylivepage.com
محمد البقلى

avatar

عدد الرسائل : 14
العمر : 36
تاريخ التسجيل : 19/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: حدث فريد من نوعه   السبت يناير 10, 2009 12:01 am

الاشتراك 25 جنيه شهريا والسرعة دلوقتى 2 ميجا المقدم 50 جنيه يعنى بتكلف 75 جنيه اول مرة وبعدين على حسب العدد اللى بيدخل مع بعض
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mohamedgamalzereik
عضو بلاتينى
عضو بلاتينى
avatar

عدد الرسائل : 1090
العمر : 29
الموقع : http://elkalag.mam9.com
تاريخ التسجيل : 24/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: حدث فريد من نوعه   السبت يناير 10, 2009 1:05 am

شكرا يابقلى على الشرح الوافى دة يعنى مثلا لو خمسة جم مع بعض كل واحد يدفع عشرة جنية و25 اشتراك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://zereik.mylivepage.com
heshes

avatar

عدد الرسائل : 62
العمر : 38
تاريخ التسجيل : 02/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: حدث فريد من نوعه   الأربعاء فبراير 04, 2009 11:36 am

الشبكه كويسه جدا جدا يا جماعه _ونشكر صاحبها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
حدث فريد من نوعه
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شباب القلج :: اخبار :: اخبار القلج-
انتقل الى: