شباب القلج
مرحبا بك زائرا أو عضو بالمنتدى
قم بالتسجيل او الدخول اذا كان لديك حساب لدينا
لتتمتع بجميع الصلاحيات
شباب القلج
مرحبا بك زائرا أو عضو بالمنتدى
قم بالتسجيل او الدخول اذا كان لديك حساب لدينا
لتتمتع بجميع الصلاحيات
شباب القلج
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شباب القلج للاخبار والحوارات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخوليلا كورة

حد يرد عليا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سمسمه وبس

سمسمه وبس

حد يرد عليا Empty
مُساهمةموضوع: حد يرد عليا   حد يرد عليا Icon_minitimeالجمعة مايو 14, 2010 10:49 pm

انا دى اول مشاركه ليا فى المنتدى انا بنت قلجاويه اصيله وعايزه اخد رايكو فى اللى بيحصل فى القلج من الشباب والبنات مبقاش فى حياء من الجنسين يعنى لبس البنات واسلوب الشباب والمخدرات اللى انتشرت كانها ميه الشرب والناس نمانه اوى يعنى انا بقى نفسى اعرف راى الشباب والبنات اللى هنا فى المنتدى اللى تقريبا معرفش حد فيهم الا القليل ياريت متتجاهلوش الموضوع وتتبعو سياسه "ك. م" عموما انا منتظره الردود وياريت ياريت مترودش الردود اللى تسكت لا ردود واقعيه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
سمسمه وبس

سمسمه وبس

حد يرد عليا Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يرد عليا   حد يرد عليا Icon_minitimeالسبت مايو 15, 2010 10:02 am

على فكره انا كنت قولتانكم ممكن تتبعو سياسه "ك.م" واتبعتوها وياريت اللى يشوف الموضوع يرد
وائل جاد
عضو بلاتينى
عضو بلاتينى
وائل جاد

حد يرد عليا Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يرد عليا   حد يرد عليا Icon_minitimeالسبت مايو 15, 2010 3:33 pm

فعلاً معظم الناس ك م بس لسه فيه امل كبير ان بعض الناس حالها يتصلح ونحاول وربنا يكرم والحلول كتير اهم حل كل واحد يبقي راجل في بيته الأول ويفرض التربية على أولادة ويعرف ابنه بيروح فين وبيتأخر فين وبقابل مين متابعة يعني وان شاء الله لو كل واحد بدأ ببيته ونفسة البلد هتتغير والناس يبقى فيه تسامح شوية لأن المشكلة السنج والسيوف والالي بيطلع في ثواني
سمسمه وبس

سمسمه وبس

حد يرد عليا Empty
مُساهمةموضوع: رد: حد يرد عليا   حد يرد عليا Icon_minitimeالسبت مايو 15, 2010 5:27 pm

عندك حق يا وائل بس الامل ده بعيد المدى

حد يرد عليا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-